2 decembrie 2009

Combinatiile mele nocturne :>


Ei nah, cu toate ca sunt o fata religioasa , am vrut sa prezint si partea intunecata a vietii mele...Eu vreau sa ma apropii de ce este bine insa nu intotdeauna reusesc sunt om...Adevarul este ca am o viatza destul de confuza ...Cu relatii, suferinti, despartiri, tipi noi, si multe altele...Ma indragostesc repede,sufar intens,ma razbun din toata ura pe care am adunat-o ,plang din toata inima,tin in mine,ma imbat in secret cu suferintza mea, ma droghez cu calmante,sunt obsedata de slabit,vreau intelegere insa nu o gasesc,vreau afectiune pentru ca niciodata nu am avut-o, vreau ca baietii sa ma vada o fata buna si ei ma vad o fata buna si nebuna :)) Nimic din ceea ce doresc nu am primit...Ma intreb de ce? Doar nu imi doresc lucruri rele...Asta este viata...Nu primim niciodata ceea ce ne dorim...In Biblie scrie ca dragostea este cel mai frumos sentiment, acum eu din cauza neincrederii, urasc dragostea asta falsa si tampeniile ei!!!Baietii sunt niste fiinte insensibile fara suflet...Ii urasc pe toti x(
Acum intr-o seara am fost la un club mai retras sa beau un ceai si sa ma relaxez insa acolo am intalnit un tip...Destul de atragator:> si asa cum fac ei cu noi, mi-am propus ca eu sa profit de el :)) Ok , m-am combinat cu el si tipul . deci era un pervers lol :| Nu descriu mai departe...Era superb ca infatisare dar era un mare bervers si adevarul este ca era si cam beat...NENOROCITUL :|
Cu toate astea vreau sa spun cat de insensibili pot fi unii oameni si chiar egoisti...Se gandesc doar la ei, nu se gandesc ,mai oare idioata de langa mine ce vrea? In fine nu conteaza...Oricum dupa cum am spus, in momentul de fatza ii urasc pe toti :|

Niciun comentariu:

Detinuta cu nr 7893

Crezi in Dumnezeu?

Ce am mai piscalit

Oameni