8 decembrie 2009

Memorii 3 :>


Hopa:> deja am extins chestia asta cu "memoriile" pt ca scriu ceea ce simt in mai multe parti :* Bunnn vroiam sa spun ca azi a fost o zi ca si toate celelalte....heheeee ... Ma gandeam k al cui e vina pt asta ? ??? E vina mea!!! Pentru ca stau in casa in loc sa ies in orash la aer :x Dar de maine scap :> Maine ma mai asculta la fizica si apoi is libaraaaaaaa :x
Libera si deschisa pt a intampina o noua zi :> Acum ascult Egypt Central \:d/ si sunt plina de energie ,dar asta nu inseamna ca ranile mele s-au vindecat ... Nuuu nici de cum , is acolo ascunse in intunericul din inima mea :| Apropo: CARE ESTE INTUNERICUL DIN INIMA TA? Il cunosti?Il stii? Realizezi ca pana si tu ai un intuneric in inima ?
Doamne ce dementa is :)) Pe "Intunericul din inima ta" o sa deschid inchrand o alta discutie dar nu acum :P In cateva minute voi face si asta daca nu cade nenorocitu' asta de net x( Deci azi mi-am batut joc de un idiot =)) Ce prost :)) pacat k idiotenia mea a fost sa ma indragostesc de el :)) Doamne fereste :)) Ce ironica sunt :| Pai nah , daca nu rad pland :)) si asta nu'i bine :)) Ce blog am ... ce dusa is ... cum imi expun ideile demente pe el... pfff ... asta e!

Niciun comentariu:

Detinuta cu nr 7893

Crezi in Dumnezeu?

Ce am mai piscalit

Oameni